miercuri, 12 mai 2010

Save me from myself


Nimic nu e cum ar trebui.cel putin in esenta.Continui sa zambesc,sa tin deoparte vocea aia care zbiara in capul meu.Incerc sa opresc zumzetul ce imi umple neincetet capul.Imi e bine,dar se putea si mai bine.Desi ar putea fi si mai rau.Cine ar fi crezut ca e asa de usor sa ma ascund de mine?

In alta ordine de idei,ziua asta a fost super,in mare parte.Am avut chiar si o criza de ras de una singura,acolo in lumea mea.Iar in ora de psihologie,am vorbit si am vorbit si iar am vorbit,adica am facut ceea ce imi place mai mult.Si ce e si mai super este ca am vorbit despre mine,despre parerile mele personale si despre ce as face eu in anumite situatii.Am avut la final o stare excelenta.Ador asta.

Imi e dor de tine.chiar imi e.si e in zadar sa incerc sa ascund asta.Dar nu am sa ma intorc.Mi-ai zis mai demult ca doar asta stiu sa fac: sa plec.si ti-am zis ca ai dreptate.Si imi pare rau.Dar..scuzele nu ajuta niciodata la nimic..so..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu