miercuri, 19 mai 2010

Zilele astea am fost super complimentata.Mi s-a spus ca ar trebui sa fiu clonata,ca altele ca mine nu se mai gasesc.Muzica pentru super egoul meu.Iar super Alina m-a descris asa,cum stie ea cel mai bine:

1. enervanta.

2. incapatanata.

3. extrem de orgolioasa.[not gud.]

4. nu prea accepti realitatea daca nu iti convine

5.astepti sa faca el primul pas. si daca nu il face..ghici ce. te doare in....papuci.

6. totul e bine cand se termina cu bine....dar cand incepi tu cu "lumea are asteptari de la mine" sau cu frazele emo MEMORABILE gen: "durerea te face sa te simti viu"...nu e de bine

7. mult prea aroganta pentru secolul asta.

8. esti prea cu picioarele bine infipte in pamant...ia mai urca si tu putin in al3 lea cer..sa nu mergem prea sus desi...andrey cu y e singurul care te aduce in starea asta

9. House dauneaza grav sanantatii. mai ales sanatatii tale. mentale, bineinteles.

10. you're not a bitch. you're THE bitch.

11.* you're my perfect cuppycake, smantanica, blondutz, crisuuu, pui si nu in ultimul rand...... aplauze, aplauzeeeeee: AlexXx Boss

P.S. Si eu o sa te iubesc vesnic:X

Da,daa.Sunt toate de mai sus.Si multe altele.Depinde doar de starea mea de spirit.

Si..un mic bonus.

Alex Boss :cand am eu chef,atunci.poate iti zic in 5 min,poate in 3 ani.doar nu ma presa

andrey.: evitzi sa rasp...nu-mi vine sa credK

Alex Boss: nu e vorba de asta.Ca stii ca pot sa aberez o gramada.sunt facuta pentru a abera.doar ca nu vreau sa aberez despre prietenii mei.vreau sa zic lucrurile asa cum sunt,reale.nu fictiuni din creierii mei.

Alex Boss : da-mi timp sa ma relaxez si o sa vezi.totul perfect.

andrey.: ok

Alex Boss: de aia te iubesc eu.de asta va iubesc pe voi.aberez despre tot felul de tampenii ,nimeni nu intelege la ce ma refer dar toata lumea ma aproba si se fac ca imi inteleg nebunelile.

Andrey :deci...sigur e blonda la pc?ai sp de buna voie k "ma iubesti"....ma rog si eu pe tn...dar trb sa fii stimulata asha...verbal...nu zici tu de una singura.

Alex Boss: logic ca sunt eu,dobitocule.=))

andrey.: dap...u esti=))

andrey. (19.05.2010 22:34:29): intru iar la banuieli

Alex Boss : sunt intr-o stare buna

Alex Boss:las-o balta cu banuielile


Plus.."as vrea sa poti sa te vezi prin ochii mei... numai asa ti-ai da seama ce mult insemni pt mine"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu