marți, 22 iunie 2010

.99+ 10

1.am o gramada de porecle,desi in principiu nimeni nu imi zice Alex.
2.urasc muzica fara mesaj
3.deci urasc si muzica house
4.am o muultime de obsesii.
5.imi place sa citesc
6.deci asta ma face automat nesanatoasa dupa parerea lui andrey.
7.imi place Badea,dar il urmaresc destul de rar
8.am fost obsedata de blogul meu.
9.sunt singuratica din fire
10.vorbesc mult
11.ascult muzica chiar si atunci cand fac baie
12.sunt capricioasa
13.vreau sa invat franceza
14.sunt obsedata de control
15.de asemenea si de curatenie(dar nu la mine in camera.imi gasesc hainele asa,in dezordinea lor)
16.mi se pare stupida melodia "Alejandro" a lu' Gaga.Un rahat pe bat.
17.sunt narcisista(cu asta trebuia sa incep)
18.nu imi plac oamenii,in general
19.nu imi plac schimbarile
20.ma adaptez bine schimbarilor
21.sunt prietena cu Alina(ce lucru fara sens,mai ales ca nu prea avem ceva in comun).I-am pastrat si numarul de care e asa de obsedata.
22.vorbesc singura
23.deci,sunt si un pic cam dusa.
24.imi place marea
25.nu stiu sa inot
26.nu imi plac serpii.
27.nu imi mai este frica de ace.
28.Gaby si Cosmin fac 8 luni.(Dada,nu are legatura cu mine,dar vezi,ti-am pastrat nr tau)
29.urasc oamenii care se plang prea mult
30.nu vreau sa fac 30 de ani.Fie se opreste timpul la 29,fie mor inainte sa fac 30 de ani,fie fac direct 31.
31.imi place House
32.chiar nu imi plac oamenii
33.vreau o casa pe malul unui lac.
34.nu suport scuzele si parerile de rau
35.nu stiu sa iert
36.nu vreau sa invat sa iert
37.intarzii mereu.
38.am o multime de ticuri verbale
39.imi place sa scriu,desi nu am vreun pic de talent
40.bat campii si bine
41.mint fara nici cel mai mic regret
42.nu am regrete care sa dureze mai mult de 5 secunde
43.imi place cifra 5
44.vreau sa locuiesc singura,cel putin un an.
45.imi place pianul.
46.ma enerveaza oamenii care nu inteleg din prima cand nu ii suferi
47.ii urasc pe cei care sunt draguti cu mine,dar care ma urasc.
48.nu imi place cuvantul ok
49.nu imi este frica de singuratate
50.sunt extrem de incapatanata
51.uneori nesigura
52.sunt colerica pana in maduva oaselor
53.nu stiu cand sa ma opresc.
54.acum ador Lena-Satellite,desi la inceput mi se parea foarte..naspa
55.big fan of Maroon 5 and I absolutely love Adam Lavine
56.imi plac ochii albastri ai lui Hugh Laurie
57.tind sa cred ca am ochii verzi,desi deseori spun ca sunt albastri
58.visez sa plec in Australia
59.vreau sa imit la perfectie accentul britanic,care mi se pare atat de amuzant
60.adooor gutuile
61.sunt destul de schimbatoare referitor la starea mea de spirit
62.sunt imprevizibila
63.cateodata reusesc sa imi pastrez calmul pana la final,dar mi se intampla(des,ce-i drept) sa izbucnesc imediat
64.ma enerveaza sa fiu Elvetia intre Alina si Jazz,Alina si orcine altcineva,Gaby si Cosmin
65.nu suport ca lumea sa isi bage nasul in treburile mele
66.nu imi place sa dau explicatii ,iar atunci cand sunt nevoita sa le dau sunt destul de neclare si evit mult timp raspunsul
67.simt deseori nevoia de a ma razbuna,chiar si pe cei pe care ii iubesc.(mai ales pe ei)
68.sunt destul de acida si mult prea dura
69.muult prea realista si bine infipta cu picioarele in pamant
70.este enevant ca atunci cand lumea se panicheaza eu trebuie sa fiu intotdeauna cea calma pentru a linisti situatia.
71.ma super enerveaza faptul ca Alina este atat de imatura cateodata iar mie imi revine din nou rolul "maturei"
72.nu imi place cuvantul "tata"
73.sunt egoista si ma iubesc muult prea mult pe mine
74.sunt capabila sa iubesc si eu pe cineva,desi arat asta extrem de rar
75.sunt vreo 2 ani de cand sunt singura
76.si asa as cam vrea sa raman
77.nu cred ca exista vreo diferenta intre " a face sex" si "a face dragoste" desi unii(cum ar fi Cosmin,Alina,Gaby si parca si Andrey) s-au chinuit sa ma convinga
78.imi place sa cred ca invat din greseli
79.dar niciodata greselile trecute nu m-au oprit sa comit unele noi sau sa le repet pe cele vechi
80.sunt o ametita si deseori inconstienta
81.imi plac jocurile,imi place sa rad de oameni,dar asta ma baga mereu in incurcaturi
82.m-am sarutat cu cel mai bun prieten intr-o sala de cinema(in caz ca nu aveati destule motive ca sa ma considerati complet inconstienta,aveti acum)
83.nu imi plac familiile in general,mai ales parintii si chiar nu inteleg de ce ei ma plac pe mine
84.las destul de des o impresie gresita.Parintii Alinei inca cred ca Cristina aici de fata este cumintenia intruchipata(WTF?)
85.nu prea imi pasa de parerile altora despre mine si nu prea ma chinui sa le demonstrez ca se inseala
86.in prezent etichetez oamenii,desi nu faceam asta pana sa o cunosc pe Alina
87.Gabitsu este "mama" mea,si cu asta am spus tot.
88.imi place The Vampire Diaries,iar Damon ( Ian Somerhalder) este absolut divin( ciudat sa spun asta cand Damon e super bitchy)
89.sunt obsedata de parul meu.
90.as vrea sa fiu roscata
91.vreau sa ma mut la tara pe la vreo 50-60,daca mai sunt inca in viata
92.nu imi place sa fiu lasata balta
93.sa fiu lasata balta chiar ma calca pe nervi
94.urasc emoticonul :).chiar ma super calca pe nervi si ma super enerveaza cei care il folosesc doar ca sa ma enerveze pe mine(deci Andrei,simte-te!)
95.cred ca am intotdeauna dreptate
96.chiar si atunci cand imi demonstrezi ca nu am dreptate,tot eu am dreptate
97.tin minte o gramada de detalii destul de nefolositoare.
98.spun ceva nepotrivit,desi ma gandeam sa spun altceva
99.imi pierd ideile repede si ma ametesc pe mine si ii ametesc si pe cei cu care port o conversatie
100.mi se zice in medie de 5 ori pe zi ca sunt ciudata(asa si?)
101.nu stiu daca cred sau nu in Dumnezeu
102.incerc sa ma lamuresc in legatura cu Dumnezeu de ceva timp
103.nu am mai trecut pe la biserica de cam un an si nici nu am de gand sa trec prea curand
104.imi place cum ii sta lui Cosmin tuns scurt(Gabitsule,nu te mai stramba!)
105.nu beau cafea si nu imi place ceaiul.
106.incerc sa nu devin dependenta de ceva in general si atunci cand imi dau seama ca ma aproprii de o dependenta( de orice fel) ma car.
107.imi place sa dispar din peisaj
108.vreau sa invat sa inot in bani
109.imi place super mult sa vorbesc,iar cand incep nu ma mai opresc.

3 comentarii:

  1. heeeeeeeey. wait a minute! 41 e al meu:)) iar pe 82 pur si simplu il ador:x :))=)))
    iar la 13 am murit de ras:))) iar 21 :-?? if you think so:-??
    86- e na! daca n-as fi eu, cu cine ai mai rade tu de... unii?:))
    1- eu iti zic Alex si asta e TOT ce conteaza:))
    iar cat despre 44 sweety...excuse moi, dar ai uitat ca EU, aici prezent, o sa te urmaresc peste tot?:)) b-)
    77-chiar este:)) o sa vezi tu=)) cand o sa le incerci...pe amandoua:)))))=)))=)))

    98- la asta am ras cu lacrimi=))

    RăspundețiȘtergere
  2. te cam contrazici..

    3.deci urasc si muzica house
    31.imi place House - iar daca te refereai la altceva in afara de genul muzical house atunci imi cer scuze public:)


    12.sunt capricioasa (neconsecventa, schimbatoare)
    19.nu imi plac schimbarile
    20.ma adaptez bine schimbarilor



    69.muult prea realista si bine infipta cu picioarele in pamant
    80.sunt o ametita si deseori inconstienta



    P.S. am pus emoticonul care te enerveaza.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. La 31 ma refeream la serialul "House MD".E genial.
    Ideea e ca sunt o fire destul de schimbatoare din punct de vedere a starii de spirit.Ma plictisesc fooarte repede de lucrurile superficiale.
    Desi ma adaptez bine schimbariilor din jurul meu(care nu au nicio legatura de obicei cu starea mea de spirit)nu imi plac.Lucrurile se schimba,oamenii se schimba situatiile se schimba si deseori prefer ca totul sa ramana asa cum e.Si stiu ca iar sunt in contradictoriu cu ceea ce am zis,dar de obicei asta sunt eu.
    Nu prea gasesc o cale de miljoc,un echilibru.Pic dintr-o extrema in alta.Ba sunt realista,ba sunt total incostienta.
    Complicat pe la mine prin viata.Cateodata nici eu nu ma inteleg.

    >:D<

    RăspundețiȘtergere