joi, 8 iulie 2010

Breaking My Own Heart

Inchid ochii si ma cufund in intuneric.Este prezent peste tot in jurul meu si imi las sufletul sa se afunde in abisul de necunoscut.Respir greu si incet.Sunt purtata de curenti puternici in jos,inspre baza lui.Sunt ca pe fundul unui lac.Dar intr-un final,deslusesc in intuneric ceea ce cautam.ceea ce caut in fiecare noapte.Straluceste usor si timid in obscuritate ,dar totusi puternic pentru ca imi raneste ochii.Dar este ceea ce caut.ceea ce vreau.

In secundele ce urmeaza,lumina ma poarta spre tine.Ea este portalul meu catre tine;ea nu tine cont de timp sau de spatiu,de frustari si neputinte.Ea imi indeplineste dorinta cea mai arzatoare din clipa in care am inchis ochii si somnul ma fura.Doar pe tine te vreau,doar tu vreau sa ma insotesti in toate calatoriile mele spre necunoscut.

Ah.Chipul tau imi este revelat si sunt fericita.Sufletul meu te-a cautat si te-a gasit.Acum te pot iubi fara sa imi fie frica.Aici si acum tu esti persoana pe care o iubesc cel mai mult,persoana pe care o doresc atat de tare si doar tu contezi.Aici,trufia mea nu exista.Nici macar frica sau retineriile.Sunt dezgoliata de toate temerile si defectele mele.sunt dezgolita chiar si de haine,cateodata.Iubesc fiecare clipa pe care o petrec cu tine si o intiparesc in mintea mea pentru a nu uita.Te iubesc si ma iubesti.In unele clipe,chiar te ador.Imi zambesti si imi promiti ca suntem doar noi doi,indiferent de ce s-ar intampla.Doamne,cat ador felul in care imi zambesti.Te iubesc cu toata fiinta mea.Dar..cineva ma cheama inapoi.Sunt trasa inapoi catre suprafata unde nu te pot avea,unde eu doresc si alti oameni in afara de tine,unde timpul si spatiu conteaza,unde greselile noastre ne-au ranit,unde mie imi este frica si ma prefac indiferenta.

Dar nu fi trist,dragule.Ne vom reintalni in alta noapte..de indata de inchid ochii.

2 comentarii: