sâmbătă, 21 august 2010

Ai 17,zambeste!






La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!La multi ani!

Desi de cele mai multe ori imi vine sa iti sparg capul cu primul obiect la indemana sau sa iti cos gura doar ca sa nu mai aud inca o intrebare care de obicei incepe cu "de ce?, te iubesc enorm.Suntem extrem de diferite,incepand cu modul de a ne imbraca(sau dezbraca) pana la modul de a gandi si totusi esti aici si te suport zi de zi(desi nu e asa o mare tortura pe cat pare).Daca te-as fi cunoscut inainte de liceul,probabil te-as fi urat.zau.Dar fiecare zi de liceu e mai zapacita,mai ametita,mai..super cu tine acolo.Imi place ca ne intelegem din priviri,ca mereu pot stii ce comentariu rautacios faci la adresa unei persoane.

Esti imatura,nu stii sa respecti limitele si intimitatea oameniilor,pui mereu intrebari tampite,te faci ca ma intelegi cand mai am un pic si pic intr-o depresie,desi in 2 zile radem de tooate tampeniile pe care le-am spus,nu stii sa taci,esti orgolioasa,mincinoasa,ametita,mult prea insistenta,dar cu toate astea,te iubesc,babydoll.

La multi ani,honey.Love,love,kiss,kiss.

7 comentarii:

  1. :"> iar eu sunt o vita ca am vazut postarea abia acum:))
    msssss:">::> :x

    si eu te iubesc honey:"> :x:x <3

    RăspundețiȘtergere
  2. 3 zile mai tarziu.e un record chiar=)))

    cealalta postare ai vazut-o?si bineinteles ca aici ma refer la un alt blog,o alta persoana.
    hai ca stii tu.si daca nu ai vazut inca,sa te uiti.super dragutz din partea ei:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. bai fetita:)))
    eu vad tot:))))

    hai:-$
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. scz ca intervin...era "kiss kiss love love" si ai uitat sa zici ca are vocea subtire si ca tipa mult:))
    dar e a noastra, ea asa...:D

    si la multi ani, habar n-aveam ca e ziua ei :|

    RăspundețiȘtergere
  6. merciii Pollyy:x:x:x:x

    >:D<


    [babydoll aici:d]

    RăspundețiȘtergere