duminică, 3 octombrie 2010

Teorii asupra genezei limbii romane si a poporului roman





"Lucrand" din greu la romana(se poate observa cat de constiincioase am fost inca din titlu!) ,am reusit sa ne distram la maxim.Da,meritul a fost al Alinei Marcu(scuze ca iti zic asa,dar nu pot sa iti zic altfel) in mare parte.

Am petrecut o dupa-amiaza placuta de vineri,desi noi am fi avut alte planuri(gen,narghilea) ,dar ma rog.Ne-am super distrat si as putea spune ca astept cu nerabdare urmatorul studiu de caz.Haha.jesus!

Iar super-weekendul acesta l-am petrecut cu Ciucii,Alina(bineinteles!),Jazz si Diana la traingul de la Salvatii Copii.Plistiseala,barfa la Istambul,tip orgasmic,fratele scumpului meu iubit(D300)-D60,pizza,fosti iubiti,asemanari izbitoare si multe poze.Geniaal.

Ps:Sunt mai mult roscata decat blonda,deci pentru cei care inlocuiesc minunatul meu nume de "Alex" cu stupidul" blonda" ,am o intrebare: acum voi fi pentru voi"roscata"?

...

2 comentarii:

  1. =))))
    ai reusit sa ma faci sa rad cu lacrimi=)))

    ps-ul e genial=))=))=))
    hey, redhead=))

    RăspundețiȘtergere
  2. =)))

    dar e adevarat! am un nume si vreau sa fie folosit.

    RăspundețiȘtergere