joi, 21 octombrie 2010

Lui-aproape indragostita.


Yasmin ,adica Jazz imi spune mereu lucruri tampite,dar adevarate.mi-a zis ca persoanele ca mine raman intotdeauna singure si ca se indragostesc rar,ca sunt atat de scorpie incat ma simte din celalalt capat al tramvaiului,ca nu poate sa inteleaga cum cineva asa mic si dragut poate sa fie asa de-al dracului.Dar ce mi-a zis azi le-a intrecut pe toate:

"eu am aproape ulcer,iar tu esti aproape indragostita"

Ps:azi am vazut din nou munti in Bucuresti.Genial.ah.si de la un timp incoace,visez superb.



23 de comentarii:

  1. =)))
    frumooosss asaa.
    ti-am zis eu ca stai cam prost cu subtilitatea.
    sii, jazz are dreptate.
    desi nu recunosti=))

    partea cu ulcerul si cea cu visatul superb ma amuza..fatal=))

    deci.deci.deci.

    mica si singura...mica si indragostita, mica si a dracu... mica..dar cu munti..mari=)) si cu vise... sau visuri:> depinde c vrei sa intelegi:)) ... destul de marete:))

    Alinush here, of course. <3

    RăspundețiȘtergere
  2. ia uite si la ce ora ti-am lasat commul. la fiiiiiiiiiiiiiixx:)))) e un semn=))

    RăspundețiȘtergere
  3. Haha.Poate nu vreau sa fiu subtila.Si cum am zis,Jazz zice lucruri tampite,dar adevarate.

    Ce vrei sa zici cu vise/visuri marete?
    Adica nu e ca si cum nu as avea vreo 74375 de vise dar..la care te referi in special?
    si logheaza-te!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu cred ca doresti sa-mi expun aici parerile, draga mea:))

    ce ziceai de chestiile private in locuri publice?:>

    RăspundețiȘtergere
  5. iti multumesc ca te-ai logat.dragut din partea ta.
    Haha.ai putea spune anumite lucruri in asemea fel incat sa nu ma compromiti.
    In plus,imi place sa ma joc cu focul.asa ca,te rog,go on.

    RăspundețiȘtergere
  6. de fapt, titlul postarii ar fi trebuit sa fie "Lui-indragostita pana peste cap". si stii si de ce:>
    I mean, zambetul cand vb despre...acel EL, the most important EL...nu are egal:))
    adica...sunt altii cu care esti hahahahihi tot timpul, daar cu el............... uiti sa mai si respiri:))
    ciucii 2=))
    hai hai. ca nu pot sa ma abtin si zic prea multe. asta e tot ce pot sa iti zic.. mai asa..pe ocolite. pot fi si directa :>:> >:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hahahahahaha.True true,dar te rog sa nu ma compari cu ciucii cea sunt-cu-lixi-il-vreau-pe-bogdan-sunt-cu-bogdan-il-vreau-pe-co**do.
    adica eu sunt mai stabila din acest punct de vedere.

    RăspundețiȘtergere
  8. iii:X vorbim in stelute:x pot sa ii codez numele asa:X I know i can:X

    ****** :x
    :x:x:X:X:x:x:X

    RăspundețiȘtergere
  9. >:)
    maybe another time.oricum,e numele ala dragutz si simplu,dar nu la fel de dragutz ca si numele de "cezar"
    refresh.

    RăspundețiȘtergere
  10. ah.ai dreptate.de fapt se potrivesc ambele nume=))
    sorry:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Aaalinaaa liebt Alex. :))

    siii, cred ca de fapt declaratia ta are 2 destinatari=))

    RăspundețiȘtergere
  12. faptul ca nu-mi spui MIE ca ma iubesti... just like that:))) of doamne. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. ooo da.
    hai alina,draga mea,k ies.
    noapte buna.sa ma suni maine dimineata ca sa fiu sigura ca ajung la super-germana>:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. oke, draga mea:*

    sweet dreams. ca aseara:))
    :X

    RăspundețiȘtergere
  15. din pacate nu am mai visat la fel de frumos.

    Alexzeu/AlexBoss

    RăspundețiȘtergere
  16. =))))))
    m-am amuzat asa de dimineata=)))
    fiind ora 08:29 la mine
    nush daca apare la fel pe blog:)))
    =)))
    ce pot zice
    =))
    Alinush cate dreptateeee=))))
    Alexzeu pardon AlesBoSS
    =)))))
    si aveam si o stare proasta, sau ma rog...foarte proasta:))asta m-a inveselit
    >:D<:*x la amandoua!
    Blondis

    RăspundețiȘtergere