miercuri, 13 octombrie 2010

I am kind of still alive.






super super super.plec pentru a 3-a oara in Sibiu.Ce e si mai dragut este ca anul trecut am  fost in aceeasi perioada.cannot wait.pozele de mai sus sunt din excursia trecuta in sibiu(brasov in prima poza)

vineri,dupa reinceperea meditatiilor la engleza,merg la concertul celor de la vita.deci,abia astept.Daca exista persoane dornice sa ne insoteasca,just let me know.

asa.trebuie sa incep sa ma plang acum.Ii urasc pe cei care mi-au schimbat orarul.Intram eu bine si frumos la ora 7.30 in fiecare dimineata si ieseam la o ora rezonabila.Acum,merg in fiecare zi singura la scoala si mai ies si la 2.30 !!!Probabil sunt bataia de joc favorita a lui Dumnezeu.In plus,imi pierd degeaba 7 ore din viata la scoala.

Ah.era sa uit.Azi a venit Bendeac in liceu la noi.Great.

Ps: Andrey,imi VREAU umbrela inapoi.A stat destul de vorba cu umbrela lu' maicata.Andrey,rapitorul de umbrele.hai ca suna bine.

Ps 2: Listen to this :Maroon 5 Out of goodbyes .De fapt ar trebui sa ascultati tot albumul Hands all over,dar fie.

2 comentarii:

  1. just love the way you are:)):):)):))

    ma amuzi:x

    Alinush here. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. the way I am?=))
    ma bucur ca te amuz.macar atat sa fac si eu pentru tine,nu?

    RăspundețiȘtergere