luni, 22 noiembrie 2010

I really hate Monday.

M-am trezit eu astazi frumusel pe la vreo 7,incep sa ma pregatesc de scoala-imi statea si parul bine,deci eram intr-o stare super buna.Dar pentru ca este luni,totul trebuia sa se schimbe.Plec de acasa si pierd autobuzul(?!?!),ma urc in 14 care s-a miscat ingrozitor de incet,iar tipul care conducea tramvaiul s-a mai si strambat la mine( mai e ma unu normal la cap?!) ,ajung in graba la economie si rad,rad,rad si confuza ma intreb: oare m-am inselat cu privire la ziua de azi?

Urmeaza pauza,in care rad pana la lacrimi de mama lu Ciucii,vine profa o profa de istorie din Spiru care o inlocuieste pe Carlan si  isi incepe monologul.Eu bineinteles ca ma plictisesc,imi recuperez cartea de la Jazz si incep sa citesc.Dar bretonul imi intra in ochi si nu puteam sa vad nimic.Ma chinui si il tin cu mana in timp ce citesc "616 Totul e infern".Realizez ca imi este si foame,merg la magazin cu Alina,dupa ce am bagat-o pe Jazz in ceata cu treaba cu pusu.Pusul bratarii,bineinteles.Ne luam covrigi,ca de!merdenelele sunt prea uleioase,cornuri cu cacao nu mai erau iar polonezii prea dulci.Merg la engleza(unde am murit de cald!!!) unde de asemenea am ras pana la lacrimi.Stimabilii mei covrigi inca se aflau in geanta mea si ii auzeam cum sa strigau(Imi eraa o fooooame!).Se termina si ora asta.

Inspir adand si imi aduc aminte ca sunt Zen(de fapt ma pregateam sa intru in Iad).Termin de mancat si vine persoana din cauza careia eu astazi mi-as fi zburat creierii!Daca femeia asta s-ar duce in Iad,toti dracii ar pleca.Adica ar fi ei ai dracu si rai,dar nu sunt prosti maaaa!Incepe si vorbeste.Deja simteam cum presiunea mea craniana urca si urca si imi doream timid sa imi plesneasca o vena in creier si sa nu mai trebuiasca sa o mai aud vreodata!!! Ascult Spike si incerc sa o ignor(Nici daca eram insusi Dumnezeu nu as fi putut).Ma enervez la maxim si o injur in gand si o mai injur inca o data pentru ca nu puteam sa fiu atenta la melodie si sa scriu aberatiile ei in acelasi timp.Se termina ora si incerc sa ma calmez.Nu s-a putut bineinteles.

Aceeasi ora de romana,o clasa mult mai mizerabila.Ma asez in ultima banca si incerc sa gasesc o solutie ca sa evit sa ma mai enervez.O intreb pe Alina: -ce ma face pe mine fericita? Alina:-Stefan? Eu:-altceva. alina: -Andrey? Eu-altceva! Alina-eu? NUUU.si am ajuns la concluzia ca Damon.Damon era tinta perfecta la care sa ma gandesc pentru a nu ma mai enerva. Si in mod miraculos,chiar a functionat.Pe alocuri.Parca cineva m-a razbunat cand a inceput sa planga.Genial.

Concluzie: URASC ZILELE DE LUNI!

2 melodii numai bune pentru a incheia o zi groaznica:

Natasha Bedingfield - This Love (cover Maroon 5)

The Scientist - Natasha Bedingfield

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu