miercuri, 17 noiembrie 2010

Nici nu ma asteptam la altceva.

In ce casa de la Hogwarts te-ar repartiza palaria?

Dominata de ambitie si dorinta de afirmare, odata inscrisa la Hogwarts, ai fi fost repartizata in Casa Viperinilor, alaturi de Draco Malfoy, Marcus Flint si alti insotitori. Ai o personalitate foarte puternica si inevitabil iesi in evidenta, fie din prisma caracterului fie gratie unei reusite. Mandra de calitatile tale, iti doresti intotdeauna sa ti se recunoasca meritele si ai convingere ca meriti ce-i mai bun. Exigenta cu propria imagine, dar si cu cei din jurul tau, esti o persoana care spune exact ceea ce gandeste, evitand ocolisurile. Consideri ca o astfel de atitudine este intr-adevar demna si preferi sa fii inconjurata de prieteni care-ti imparatsesc opiniile. 


6 comentarii:

  1. parca te vedeam la cercetasi...
    hmmm..se pare ca m-am inselat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bineinteles ca ii prefer pe cercetasi in locul viperinilor( sunt fan harry potter,ce naiba!),dar eram sigura ca testul o sa imi arate sa ma potrivesc la casa Viperinilor.Intuitia mea bine dezvoltata si-a spus cuvantul din nou.

    Si chiar as vrea sa stiu cine esti.

    RăspundețiȘtergere
  3. hey:)) it wasn't me:))
    tu oricum il adori pe Draco:x

    si semanati putin asa:))
    bithcy:>:> :))

    RăspundețiȘtergere
  4. alina,stii cum am stiut ca nu esti tu?:>

    RăspundețiȘtergere
  5. nu mai e amuzant.nu are rost sa iti repet din moment ce tu stii deja raspunsul meu.

    RăspundețiȘtergere