luni, 15 noiembrie 2010

"Zodia Capricorn

Nativ aflat intr-o perioada fericita din viata lui: Este o persoana care vede partea pozitiva a vietii si manifesta recunostinta fata de realizarile sale. Stie sa se bucure de viata, este ambitios, gata de a face lucruri noi, este stalpul de spirijin pentru cei dragi, ii incurajeaza mereu pe altii.

Nativ aflat intr-o perioada trista din viata lui: Se victimizeaza, dramatizeaza lucrurile, invinovateste pe altii cu usurinta, nu ii pasa de altii, devine rece, egoist, dominator. Are o atractie irezistibila spre excese diverse (alcool, tutun, droguri) si aventuri sexuale."



7 comentarii:

  1. :))) =))=)))

    tu acum esti in perioada trista=)))

    RăspundețiȘtergere
  2. mie mi se pare k eu sunt intotdeauna in perioada trista.
    =))

    RăspundețiȘtergere
  3. =))) ma roooog.
    hai ma ca faci lucruri noi mai tot timpul=)))
    si vezi pozitiv...:-?
    cam rar:))
    dar vezi:> :))

    RăspundețiȘtergere
  4. ce lucruri noi?am vise noi tot timpul=)) desi oamenii se repeta( desi exista si exceptii=))) )

    si nu vad pozitiv.vad realist. intotdeauna.Si mai sunt si mizantroapa de deasupra:>

    Le am pe toate.Trebuia sa fiu sociopat.

    RăspundețiȘtergere
  5. mie imi plac ultimele 2 cuvinte:)))
    o razbunare ceva?:-"

    RăspundețiȘtergere
  6. o razbunare nu isi are sensul,desi imi e cam dor de una:X.
    nu isi are sensul pentru ca m-as razbuna pe mine.si chiar nu are sens.

    RăspundețiȘtergere