sâmbătă, 25 decembrie 2010

Ai 17,zambeste!

asa pe ultima suta,imi urez eu mie "la multi ani" daca altii nu s-au deranjat sa o faca sau au facut-o cand deja ma simteam extra dezamagita de intarzierea lor intarziata.A fost dragut.

Multumesc dudelor pentru urari.Mersi Alina pentru super sms-ul de la 12 noaptea(sex and money,huh?),mersi ciucii(IANN),mersi Andrey(mi-a placut sa vorbesc dupa atata timp cu tine la telefon)Mersi Anca,Gely si Irina pentru ca ati cantat La multi ani desi nu trebuia si desi am strambat din nas.

Gaby,Alina,Cosmin,portretele sunt geniale,desi pe alocuri nu seamana cu mine.Si mersi ca ati stat cu mine si ca m-ati suportat si eu imi multumesc mie ca v-am suportat.17 pupici right?

Si trebuie of course sa le multumesc celor de la care nu aveam nicio asteptare,dar care mi-au urat inca de dimineata La multi ani.

Ps: chiar sper ca dorinta mea sa nu se implineasca.

Un comentariu:

  1. you welcome, my dearrr Cristinicaa:>

    17 pupici ziceai?! ia mai pune cam...:-? inca 100?/:)
    :)))))

    love you too. :)))

    RăspundețiȘtergere