duminică, 14 august 2011

I'll lean on you and you lean on me and we'll be okay.

Peter Pan!




O nebunie completa ziua asta!Si asta e tot ce am de zis.Restul ramane intre mine si Andrey.


22 noiembrie 2009 :"Ne cunoastem parca dintotdeauna.E cel care mereu ma binedispune indiferent de ceea ce am.Desi nu ne-am inteles mereu bine(suntem firi complicate ,ce puii mei),ma iubeste asa cum il iubesc si eu.

E super important.si stie asta.Daca nu,afla acum.Il stiu de 6 ani,ne-am certat vreo 2,si de vreo inca 3 ne intelegem bine.Si avem o gramada de amintiri impreuna.Cum face el misto de mine,cum mananca la fel de mult ca mine,cum ma da in leagan de nu ma mai vad.Lui ii place rihann,iar mie justin.Iar rihanna si justin se super inteleg.La fel ca noi.Asculta ca si mine Parazitii si moare de ras pe "Cum sa jignesti o femeie".Sunt multe lucruri care ne leaga si e unul din putinii care au ramas.si care conteaza.

Si cu ultima fraza,am spus din nou tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu