marți, 20 septembrie 2011

Din principiu,eu urasc cercul.Pentru ca e vicios.Pentru ca daca te invarti in cerc,poate nici macar nu iti dai seama.Si te amageste.In schimb,imi place patratul.Sa te invarti in patrat mi se pare ceva mult mai benefic decat sa te invarti intr-un cerc.Vicios,repet.

Si in caz ca nu intelegeti analogia mea despre cerc si patrat,nu-i problema.Devin si eu confuza dupa ceva timp.

Si asa,ca o paranteza.Zicea azi proful de filozofie despre nu stiu ce fel de indoiala,care de fapt,te ajuta sa gasesti raspunsuri la intrebarile tale.In principiu,trebuie sa te indoiesti de orice in afara de faptul ca existi.Ceea ce mie imi ridica urmatoarea intrebare: si daca eu ma indoiesc si de indoiala in sine?daca de fapt indoiala in tot ce exista este imaginara,si eu de fapt nu ma indoiesc,nu cel putin pana nu incep sa ma indoiesc si de indoiala insasi?

Asa,revenind la subiectul meu cu cercul si patratul,nu pot sa inteleg cum unii oameni chiar nu realizeaza ca se invart in cerc.Si mai e si unul extrem de vicios.

Asa.Si daca nu mi se spun anumite lucruri,asta nu inseamna ca eu nu imi dau seama.Sunt semne.Si nu e ca si cum asta nu s-ar fi intamplat deja.Iar eu sunt egoista din fire si sa stii ca nu am sa plec pentru ca eu am nevoie de tine si s-ar putea sa nu imi pese de cat de mult rau ti-ar face simpla mea prezenta doar pentru ca tu ai luat-o de la capat.In cerc.si iti spun,daca te invarteai in patrat ar fi fost muuult mai bine.

ps: da,stiu.jumate din ce am scris nu are logica pentru voi.pentru mine,are.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu