marți, 22 noiembrie 2011

December,please be good.


Nu am fost niciodata o mare fana a Craciunului,mai ales ca pentru mine se presupune ca are o dubla semnificatie.Ma rog,de ceva timp Craciunul nu mai are decat o semnificatie pentru mine:e ziua mea,fratilor.Am avut minunatul noroc ca ma nasc iarna,cand e frig si ninge si toata lumea e plecata.Ce fericita as fi fost daca m-as fi nascut la sfarsitul lui august..poate pe 30 chiar,dar asta e alta mancare de pesti.

Dar Craciunul asta il astept de cand aveam 13 ani.Si da,voi cu totii spuneti ca nu se schimba nimic cand esti major si poate chiar asa,dar lasati-ma sa ajung eu acolo si o sa va zic cum mi se pare mie.Oricum,e atat de stupid sa spui ca nu se schimba nimic.Cum sa nu se schimbe?In fiecare secunda a existentei noastre patetice pe acest pamant penibil se schimba mereu ceva.Schimbarea este inevitabila.

Si nu e stupid ca numar saptamanile pana la ziua mea?in mod sigur e o mare imbecilitate,but who the fuck cares?astea 5 saptamani care urmeaza sa treaca sunt my finish line,for the moment.Pana imi gasesc alt scop pe termen scurt.

Acum 2 saptamani cand am fost in mall am avut asa,un mare soc!Erau deja atarnate chestii pentru craciun,in supermarketuri sunt deja brazi cu tone de chestii in ei.Chestiile astea nu imi plac deloc,dar doamne,cat ador luminitele din brazi care stralucesc in noapte!In plus,vine vacanta.De 3 saptamani!Lovely!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu