joi, 29 decembrie 2011

E oribil cand ajungi sa tii la unii oameni atat de mult,incat sa doara atat de mult fara ei.Doare ca naiba si o sa doara in continuare.De ce naiba ma chinui cand in final nu am parte decat de despartiri si adio si "mai vorbim"?Cum pot lasa o parte din mine sa plece?sa ma uite..?Stiu ca poate nu ar trebui sa spun atat de multe pentru ca nu e corect fata de atat de multe persoane,dar nu am fost niciodata mai mult decat o egoista interesata doar ca lumea ei minunata din capul ei sa nu se darame.
nu as vrea sa fiu nevoita sa fac asta,chiar nu,dar meriti mai mult decat am si pot sa ofer.ma doare sa ma impart,ma doare sa ma prefac,ma doare sa ma limitez,sa am grija ce zic,ce fac,cum vorbesc,cum ma uit,cum rad,cum imi trec mana prin par pentru ca totul se poate interpreta.Si,da,au avut grija sa analizeze tot cu o precizie de speriat.
And it's so hard to say goodbye
When it comes to this.*desi nu iti place Aguilera*

I am sorry...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu