vineri, 2 decembrie 2011

It will rain

mai nou sunt obsedata de noua melodie a lui Bruno Mars-it will rain.O ascult on and on.Asta pana cand nu o sa o mai suport si nu am sa o mai ascult deloc.But,until then,let me listen to it.

Stateam eu azi frumos si imi faceam treaba in minunatul obor,plin de oameni de tot felul,si pac! vad ca se aprinsesera luminitele din parc.Instantaneu,am lasat balta tampeniile pe care le faceam si m-am asezat pe o banca in parc si am stat acolo vreo 20 de minute,holbandu-ma la lumini si la brad.Genial.

Si cum naiba se face ca toti pedofilii imi ies numai mie in cale?"..si..un numar de telefon?"
Nene,ai 40 de ani.Probabil te asteapta copii acasa si nevasta ta ti-a facut de mancare si tu stai sa imi ceri mie numarul de telefon? Cat de retardat sa fii ca sa crezi ca ti-ar da cineva numarul de telefon,cand e bagi in seama cu mine noaptea,cand ai 40 de ani si cand nu ma INTERESEZI sub nicio forma?Adica,scuza-ma,dar nu simt niciun fel de atractie pentru cadavre.
Bite me,asshole!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu