sâmbătă, 28 ianuarie 2012

It is time I looked the devil in the eyes.



Am realizat ca tind sa "overthink everything".Da,ma gandesc prea mult,analizez amintiri,vorbe, priviri, culoarea ochilor ,in exces. asa sunt eu structurata.Prost structurata,de altfel.Daca m-as opri pentru cateva clipe din analiza asta "complect"(cum ar zice analfabeta aia de stiinte,care ma vrea la ora 7.30 in scoala in fiecare miercuri) IDIOATA,viata mea ar fi mult mai ok,mai fara "dar de ce asa,si nu asa?" Who cares?It's not like you can change the fucking past! God damn it! Fuck it and move on.

Si singura faza buna de pe ziua de azi a fost conversatia mea cu James,britanicul cu accent sexi si niste ochi si mai si.De asta ador faptul ca stiu engleza atat de bine: pot sa comunic cu oameni cu care nu as putea,in mod normal, sa vorbesc, doar pentru ca stiu engleza.Si sa fiu a naibii,de nu e cea mai fantastica chestie cand cea mai buna parte a zilei tale este conversatia cu un om,pe care probabil nu o sa il mai vezi vreodata in viata ta.
So,thank you James,for making my day a little brighter, my hours at work better and for making me smile.
Ah,si cum mi-a spus cum il cheama,m-am gandit la James Potter.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu