luni, 20 februarie 2012

Midnight wish


*"Family is not always blood.It's the people in your life who want you in theirs;the ones who accept you for who you are.The ones who would do anything to see you smile and who love you no matter what.'*

In diminetile cu intarziere,in tramvaiul ce se misca intotdeauna prea incet si care se impiedica de multimea de masini din Bucuresti, imi construiesc in minte lumea perfecta.Pentru inceput,ma imaginez pe mine, parasindu-mi casa cu o valiza plina de haine, teancuri de carti,laptopul si telefonul.In continuare, se muta toata obiectele necesare supravietuirii undeva,unde sa existe cel putin 4 pereti si un acoperis.Se presara cu multa liniste si pace si  tanana: am obtinut locul perfect unde nu am sa imi doresc sa ma transform in Dexter.


Si doar tu esti de vina,stii? Mi-ai promis altceva,mi-ai promis o schimbare,o schimbare in bine atunci cand m-ai luat pe sus si m-ai aruncat intr-o lume care nu ma cunostea si care nu ma vroia.Si, incetul cu incetul, le-am aratat ca sunt aici si ca am sa raman pentru o vreme buna,fie ca e ceea ce vreau sau nu.De ce naiba m-ai lasat sa sper la ceva mai bun,cand totul e la fel?Cei ce ar trebui sa fie,nu sunt asa cum vreau,cum am nevoie si de asta,plec mereu sa caut ce nu gasesc aici si am gasit.Am gasit persoane pe care ma pot baza,persoane care au aderat la grupul numit "familie".

Asadar,ca s-o scurtam,abia astept sa am aia 4 pereti ai mei,cu lucrurile mele,cu persoanele mele,cu modul meu de a face,cu linistea mea..Nu am sa ma uit vreo secunda in spate si nici nu am sa ezit.

Ps:Nu imi aduce cadouri din Australia,dear boy,du-ma pe mine acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu