marți, 25 decembrie 2012

Happy Birthday..to me!!

Mama mea a făcut un lucru foarte bun pentru umanitate acum 19 ani: m-a făcut pe mine.

Continuând în aceeaşi notă narcististă, trebuie să îmi urez La mulţi ani şi să îmi urez să mă iubesc în continuare la fel de mult ca până acum!

În mod straniu, sunt încă într-o stare bună.Nu mi se întâmplă asta des de ziua mea.Şi îmi place ziua mea, la dracuu! Bradul meu minunat a fost gata acum câteva zile şi îmi vine să mă uit non-stop la el, tortul este cumpărat, prăjiturile sunt făcute.Tot ce mai trebuie este să îmi şi cumpăr obiectul pe care îl vreau..va trebui să mai aştept un pic, dar nu-i bai.

2012 e pe cale să se termine.A fost un an.. interesant.Nu am chef să fac un review acestui an, dar sper ca 2013 va fi exact aşa cum îmi doresc.Am planuri mari pentru vara ce urmează, prima sesiune sper să nu fie o experienţă dezastroasă şi nici a doua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu