vineri, 30 aprilie 2010

Am şters totul cu buretele.

La propriu.am şters cu buretele tot trecutul meu consemnat pe uşa dulapului meu.Tot felul de versuri,un nume pe care nu l-am scris eu,dar continua să rămână acolo şi în viaţa mea.Consemnări fără sens,care mă iritau zi după zi,deşi niciodată nu am facut nimic pentru a le îndepărta.Dar azi am dat dracu tot şi am trecut peste.Nu am de gând să mă las călcată în picioare de alţii.Orgoliul şi mândria mea sunt muuult prea mari pentru a îmi permite aşa ceva.

So,ca s-o scurtăm,de azi,dau totul dracului.Indiferent de cine eşti(poţi fi şi Iisus Fiul sau însuşi Dumnezeu Tatăl) nu îmi pasă.De azi nu mai ascund nimic,o sa îmi apar cum ştiu eu mai bine interesele fără să dau importanţă faptului că aş putea călca pe cadavre.

Cel mai probabil,va trebui să îmi fac curat in lista de prieteni.Again,nu îmi pasă.

Am încercat o grămadă să salvez frimiturile unei relaţii de prietenie cu Ştefan,care în timp a erodat.Si e normal că s-a întâmplat aşa.Mi-a pasat si am facut compromisuri.Si nu regret nimic din ce am făcut.Dar presupun că până aici ne-a fost.Eu spun exact ceea ce gândesc sau cel puţin încerc,în timp ce tu te ascundeai după deget,in timp ce te ascundeai de mine si iti construiai zidul peste care eu nu am putut să trec.Si imi pare rau. Chiar am crezut că eu contez ceva mai mult decât restul,dar se pare că m-am înşelat.

Iar Alina,credeam că mă ştii ceva mai bine.Nu îţi suport crizele de fetiţă răsfăţată de Băneasa.şi nici nu suport să pic de fraieră.So,lasă ambiţiile astea şi strigătele jalnice după atenţie.

Ps:Un 1 mai placut.Ma rog,ce a mai ramas din el.Imi place ca am ras cu Anca,Irina si Gabitzu,ca am mancat corcoduse verzi si acre tot cu fetele.Pisoiule,iti promit ca totul va fi bine.Si stii ca eu rar promit ceva.

Ah.Andrey,in pisicii lu ma-ta mare,intoarce-te odata!Ma rog,sper ca te distrezi la Brasov.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu