marți, 27 aprilie 2010




O zi inceputa destul de prost ,care s-a terminat destul de bine.M-am intalnit cu ametitu,care teoretic,inca imi este prieten.Apoi am avut teza la istorie la care voi lua 10.

Am chiulit la mate cu super preferata mea mica enervanta prietena,ne-am plimbat agale pana la Piata Pache Protopopescu,unde am stat ca niste gâze la soare şi ne-am bucurat de o super ora liberă.Am bârfit,ca intotdeauna,am râs şi am facut poze.

Mersi puiule că accepti sa chiulesti cu mine,desi vrei media 10 la mate semestru asta.Mersi că asculti toate aiurelile pe care le zic,gen faza cu "e gresit ca lumea sa aiba asteptari de la mine.Presiunea e prea mare" sau faza cu frustarile.

Ah.One more thing.La multi ani super-parintiilor mei,care fac 6 luni impreuna.Nu va zic sa va iubiti mult,ca e depasita faza.

Hm.Si la multi ani si tie mitocanule.Your happy sweet sixteen.Ha ha ha.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu