duminică, 18 aprilie 2010

In love with a stranger.

Am tresarit de bucurie cand am primit sms-ul.Era ceva nou.Dimineata parea mai senina ,ziua se prefigura a fi altfel.a  fi diferita.Bineinteles,am fost sceptica,chiar foarte sceptica,dar asta nu era ceva nou pentru mine.Sunt intotdeauna asa.Unii numesc asta pesimism,eu ii spun realism.

In fine,se pare ca am fost indreptatita sa fiu sceptica.Doar am intotdeauna dreptate.Sau poate de data asta a fost doar intuitia mea super dezvoltata.Sau..si mai bine,deja-vu-ul pe care il aveam si inca il am.Nu e ca si cum situatia asta nu a mai avut loc.Am mai avut parte de prajitura asta amara de cateva ori bune si nu e foarte placut.Dar,nu inseamna ca este si ceva rau.Nu,dimpotriva.Nu vreau ca situatia sa denatureze si sa fiu nevoita si obligata sa plec.Imi e bine acum si asa.Nu perfect,dar bine.

Oricum,data viitoare cand ai de gand sa te joci cu mine,las-o balta,da?

Ca nu as vrea sa te dau si pe tine dracului,asa de dragul datului dracului.Ca de,esti si tu unul din cei putini care au ramas si care conteaza,remember?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu