miercuri, 21 aprilie 2010

Please,stay tonight.

Dispret.Sila.Ura.Scarba.Ura.si mai multa ura.

Astea sunt cuvintele care imi vin in cap in legatura cu dobitocii de care am avut eu parte in ultima vreme.Imi era bine pana acum.Aproape ca uitasem cu totul de imbecilul care a coborat din autobuz ca sa ma buzunareasca in miezul zilei si care ma urmarea pe strada si de celalalt idiot care saliveaza doar cand ma vede si care se tine dupa mine prin autobuz,cand minunatul domn( acela fiind "celalalt idiot") a reaparut in peisaj.Imi venea sa il plesnesc cand vedeam modul odios in care imi zambea astazi.

Animalele astea ma fac sa realizez ca nu sunt decat un alt om care face umbra Pamantului si care ocupa un volum tot de Pamant.Nu sunt cu nimic mai deosebita decat restu' populatiei si nu o sa fiu.Poate doar daca descopar fuziunea la rece.Dar..slabe sanse.Tot ei ma fac sa ma simt vulnerabila si fara aparare.Iar  asta e ingrozitor.E ca si cum as avea garda lasata jos tot timpul,iar asta nu e chiar adevarat.Cu greu treci de zidul construit de mine pentru propria-mi aparare.Dar totusi..ma simt..si chiar sunt vulnerabila.Cel putin in fara celor ca ei.

Ps: Titlul nu are nici cea mai mica legatura cu continutul postarii,desi mi-ar placea sa am pe cineva caruia sa ii zic asta..Please,stay tonight.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu