sâmbătă, 24 aprilie 2010

Război în 2.

Războaie am dus.Unele încă se disputa,altele sunt îngropate de mult în cenuşă.Unul singur a rămas mereu,şi va continua să rămână.Războiul între mine şi mine.E războiul pe care il duc de mult.Este cel care este şi cel mai greu.

Dar..orice război e mai uşor în 2,nu?

Meanwhile,eu am o stare destul de proastă.Sunt obosită,irascibilă şi extrem de plictisită.Dar mai devreme mi-am adus aminte de vremea în care eram fericită.Mi-am amintit de seara de revelion.Concert Vama în Piaţa Constituţiei apoi party.Băutură,fum de ţigară şi muzică bună.Gen Bitza - Bagaboanta.Starea pe care o aveam atunci când,teoretic,dansam pe melodia asta,era pură.Eram eu 150%,super-ameţită şi fără inhibiţii.Iar pentru asta trebuie să îi mulţumesc unei prietene.O cheamă vodka.Combinaţia dintre super-prietena mea,animalul de companie pe care l-am avut,prieteni şi muzică bună a fost extrem de reuşită.Kinda miss that.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu