miercuri, 17 august 2011


December 26, 2010:

Luna si soarele se iubeau pe cerul senin, uitand faptul ca nu sunt meniti sa fie impreuna.Se alunga unul pe altul atatea zile pe an,incat nici nu isi dau seama cat de mult se ranesc.Din obisnuinta se ascund in spatele vorbelor nespune,ingropand sentimentele ce i-au retinut atata vreme unul langa altul.

Azi insa, s-au atins .S-au atins si au uitat de tot.S-au atins si au creat scantei.Lucrul acesta mi-a aratat cat de inestimabila este valoarea unor lucruri.Zambesc in sinea mea si imi intorc privirea de la cer catre propria-mi pasiune..Campul in mijlocul caruia ne aflam era acoperit de flori multicolore,mici si delicate.Totul parea infinit aici,timpul nemasurabil.Paream a fi singuri oameni din intregul Univers,fiecare detaliu valorand cat o suta de cuvinte.Il priveam cu ochii mari,incercand sa prind fiecare detaliu.Speram sa reusesc sa nu clipesc pentru a nu pierde nici macar o secunda in care chipul sau luminos imi este revelat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu