miercuri, 31 august 2011

Pieces of wonderland

Desi am scris despre tine de-a lungul timpului,nu am scris niciodata despre noi doi.Adevarul este ca nu am crezut niciodata ca avem prea multe sanse,dar hei! Uita-te la noi!

Esti enervant si orgolios,de cele mai multe ori te-as bate grav,grav,grav.Dar tu ma faci sa rad pana nu mai pot(desi de cele mai multe ori rad de una singura,ca de,toate glumele bune se fac la mine in cap!) si ma faci sa uit,pentru moment, de toate chestiile tampite de la mine din cap.si chiar daca nu sunt cea mai buna la capitolul "exprimarea sentimentelor" ,vreau sa iti multumesc pentru azi( chiar daca nu ai habar pentru ce iti multumesc) si pentru ziua in care ne-am uitat la harry potter.A insemnat mult pentru mine,chiar daca am raspuns doar cu un "îhî"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu