vineri, 16 decembrie 2011

Hai cu vacanta!

Astept vacanta asta parca de o vesnicie.Nici nu am ajuns bine la liceu,in prima zi de scoala,ca imi si doream sa fie vacanta din nou,macar pentru putin timp.Si poate acum o sa am mai mult timp sa fac toate lucrurile pe care se presupunea ca nu trebuie sa le fac,da deh,am scoala si trebuie sa imi fac teme and stuff.Nici nu pot sa imi aduc aminte ultima carte buna pe care am citit-o,ceea ce e destul de trist.

Meanwhile,pana vine vacanta,ma delectez cu putinele episoade ramase si deja aparute din The Big Bang Theory,imi fac playlistul pentru pseudo-petrecerea mea si zac.
Acum,ca Vio s-a apucat de Grey's Anatomy,realizez cat de mult imi lipsesc dark and twisted Meredith,dragutul de George si mereu-vesela Izzie,care facea briose.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu