sâmbătă, 24 decembrie 2011

Remember the past,seek the future.

Cateodata,tare dor imi mai este de copilarie! Si cand zic "copilarie",ma refer la persoana pe care am adorat-o din tot sufletul,care ma facea sa rad no matter what,cu care faceam tot felul de traznai.Imi e tare dor de Mara cateodata.Si de fiecare data cand am impresia ca tocmai am vazut-o in tramvai,ceva se declanseaza si toate verile nebune imi revin in minte.
Am iubit locurile in care am crescut doar pentru ca stiam ca Mara e acolo.si ma intorceam mereu acolo,pentru ca acolo era "acasa",in ciuda faptului ca nu locuiam acolo si ca vizitam locul ala de 3 ori pe an.
Mara nu a fost doar o prietena.a fost mult mai mult de atat.A fost,asa cum spunea si ea,sora mea mai mare.Era familie.facea parte din familie.
Si e trist ca am ramas doar cu amintirile despre fiinta aia nebuna pe care am venerat-o si o scrisoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu