duminică, 12 februarie 2012

Libertatea - un risc sublim.
Libertatea este dreptul sufletului de a respira.
Libertatea este starea de spirit prin care oamenii se indentifică cu adevaratul lor caracter.
Libertatea este legea iubirii aproapelui.
Libertatea înseamnă răspundere, de aceea majoritatea oamenilor se tem de ea.
Libertate. Una dintre posibilităţile cele mai valoroase ale imaginaţiei.
Libertatea este putinţa de a alege între mai multe posibilităţi ale mele.

PS:O sa imi las sufletul sa respire: sa respire gramatica si exercitii la economie.
PS2:Desi nu mi-am dat absolut silinta sa invat pentru olimpiada la romana, acum vreau sa merg mai departe pentru ca 93 de puncte nu sunt indeajuns pentru a imi hrani egoul.




Un comentariu:

  1. Dance with the Devil.
    So trite.
    But so cool.
    So " Sting"!
    And so cold.
    Yeah ..give it up for the gold - cold - and the bold in OSIRIS.
    And the UN.
    And all with SYRIA and POPERS.
    Dance with the Devil.
    And it's gonna be a fucking ROKST to REMEMBER.
    Just ask GILLES.

    RăspundețiȘtergere