luni, 13 februarie 2012

Cand ingerii pleaca

Ca sa ne fie clar,titlul nu are nicio legatura cu continutul postarii,desi ar trebui,ca de,de aia e titlu!

Ninge.si ninge fara incetare.Nu am prea mari probleme cu asta,dar chiar as fi vrut sa nu fi fost nevoita sa merg la scoala azi sau,si mai bine,sper sa nu fiu nevoita sa ies din casa pentru prea mult timp zilele astea.

Mai nou,sunt fericita posesoare a doua vanatai,ambele pe acelasi picior,al o distanta relativ mica una de alta* in timp ce scriam,am avut un deja-vu.Le urasc*.Primul semn de buna purtare a fost in totalitate vina mea sau poate era vina cuierului ca mi-a iesit in cale?Ma mai gandesc la varianta asta,daaar, cea noua este in totalitate din vina unui cretin,care se pretinde a fi la liceu,dar care si-a adus cu el comportamentul de clasa a 2-a cu el!!! Esti un idiot si un  mare cretin! asa,ma simt mai bine acum,dupa ca m-am descarcat in mod oficial.

Ma apuc de invatat.Da,stiu,am mai zis asta de 15 ori pana acum,dar ma apuc de invatat.Am sa ii dau un sut in fund prietenei mele,lenea, si am s-o dau afara din casa,ca prea ma scoate din sarite.

Am gasit o poza de vara trecuta,de la ziua lui Mimi,mai exact.Eram blonda, eram proaspat intoarsa din excursia mea in Brasov.Era vara...vara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu