sâmbătă, 17 martie 2012

De la Miss Gabriela Banu

Cel mai mult imi place atunci cand fac curatenie,sa gasesc chestii vechi,care sa imi aminteasca de cand o suport eu pe miss Gabriela Banu.
Si cel mai mult ador felicitarile cu cateva randuri scrise acolo.si am gasit una facuta de Gabs de mana in care scria:

Draga Alexandra,

Vreau sa iti multumesc ca ma intelegi si ma sprijini la bine si la greu.Sper ca eu insemn pentru tine atat de mult cat insemni tu pentru mine.
Tu esti o fata draguta care merita toata increderea si iubirea din toata lumea.
Prietenia noastra este bazata pe incredere si iubire,asa ca vom fi prietene pe veci!
Nu uita: Prietenia noastra e bazata pe Iubire.

Cred ca eram clasa a 6 sau a 7-a cand am primit-o.


Urmatoarea zice asa:

OK,voi incepe prin a-ti zice: "La multi ani", tot ce iti doresti si ,logic, sa ma mai iubesti(uite ce rime fac eu pentru tine,mai si gresesc,stii ca nu ma pricep sa scriu pe o foaie alba)
Iti voi ura si Craciun Fericit si La multi ani!,un an bogat in toate.
"Prietena mea cea mai buna..ai avut talentul de a fi acolo mereu cand am avut nevoie de tine!"
Ai 17,zambeste!
te iubesc!
Blonda.(decembrie 2010)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu