vineri, 16 martie 2012

Goodnight goodnight

"Anumite gânduri sunt rugaciuni. Sunt clipe în care, oricum ar sta corpul, sufletul e în genunchi."


Said he'd seen my enemy. Said he looked just like me,
So I set out to cut myself and here I go.
*James Blunt*Same mistake*

Si sa fiu a naibii,de nu e *same mistake*.De multe ori spun ca pe mine ma iubesc cel mai mult pe lumea asta.Pe mine.Si asa este.Adica,in definitiv, de ce nu ar fi asa? E modul meu de supravietuire,singura mea metoda eficienta din atat de multe puncte de vedere. But in the same time I am my only enemy.Nu exista persoana pe lumea asta care sa se saboteze mai mult pe sine decat mine.Pur si simplu nu exista! Sunt asa de sucita si de dementa incat eu singura imi voi incurca planurile,imi voi cere imposibilul, voi vrea in acelasi timp 2 lucruri care se aseamana atat de mult,dar sunt atat de diferite in acelasi timp incat nu fac decat sa devin si mai confuza si mai furioasa.*Neincetat*La nesfarsit*.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu