miercuri, 14 martie 2012

Playing with fire


Adam Levine canta "Goodnight, goodnight".Angie imi povesteste despre viata ei fantastica si despre cat de prosti sunt baietii in clasa a 7-a.Iar pe mine ma doare capul..si ma gandesc la vara.este singurul lucru la care ma gandesc mai mult decat admiterea la facultate.Cred ca nu exista secunda din zi in care sa nu ma gandesc la vara.
 
Am visat foarte funny aseara.Am visat-o pe Jimmy,dupa pe Anutza( cu care m-am intalnit in Colentina azi).Am visat ca eram in ora de latina si ca vroiam sa fumez un joint cu Alina.Si Serban a scos din buzunar o pachet ce continea minunata iarba si ne-am apucat de fumat in timpul orei.Asa vis? Ne strangea Balasa de gat daca faceam asa ceva in timpul orei.Funny,funny.

Cateodata am impresia ca nu am sa termin niciodata de invatat,ca nu am sa reusesc vreodata sa ajung la zi cu materia si imi vine sa fug departe,departe.Dar mai e putin si totul se va termina,indiferent de rezultatul muncii mele.

Ps: 11 <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu