luni, 5 martie 2012

Monday


Saptamana asta a inceput chiar ok.Deci,incerc de cele mai multe ori sa ma plang de chestii la mine in cap,nu in gura mare,ca nu ma ajuta cu nimic si nu ii ajuta nici pe cei din jurul meu,dar de data asta trebuie sa o zic: saptamana trecuta a fost un cosmar pentru mine: atatea stari cretine, atatea ganduri si mai cretine si pointless talks.Dar saptamana asta a inceput ok.

Si azi am realizat ca imi este dor de Ruse.Nu trec eu exagerat de mult pe la orele ei de engleza,ca eu in principal nu trec prea exagerat de mult pe la scoala,dar nu asa e ideea,dar imi e dor de ea.Vesela tot timpul, vorbe gata sa te ajute sa iti ridici moralul, gata sa te faca sa crezi ca maine va fi o zi mai buna,doar pentru ca va fi.No questions. Nu prea imi pasa ce zic altii,ce cred altii,ce fac altii; eu stiu ca de Ruse imi va fi cu siguranta dor dupa ce se va termina liceul.si guess what? mai e chiar putin si se termina.

Adica,stateam acum cateva saptamani si ma gandeam ca la modul in care priveam liceul la inceput,cum ma simteam acolo si cum ma simt acum.Si, nu mai e chiar asa de rau.Nu acum,cel putin,cand am un scop.Materiile nefolositoare sunt inca acolo,profii naspa sunt inca acolo,dar something is different.Dar asta nu inseamna ca nu mai sunt la fel de nerabdatoare sa termin. Imi mega astept vara, ca sa ma plimb si sa ma plimb si sa ma plimb.Sa adorm pe plaja,asta imi doresc.

am aberat destul pentru seara asta.Ah,da.Sunt mega incantata de ceea ce am facut in dupa amiaza asta.si in toate dupa amiezele de luni ce vor urma..

Ps: stiati ca literele alfabetului au gen? Dada, "a" are gen si anume,masculin.De fapt,toate literele sunt la masculin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu