vineri, 13 aprilie 2012

Inception


Ok.Nefacand lucrurile in rand cu lumea( Cat pot sa urasc expresia asta!!!), abia aseara am vazut si eu "Inception".Da, da, mirati-va de blasfemia pe care am infaptuit-o.Anyways, filmul a fost grozav.Mentally challenging intr-un mod atat de abstract.
Filmul dureaza cam 2 ore jumate, dar nu ai timp sa te plictisesti.Actorii, scenariul,efectele speciale, complexitatea personajelor( Mi-a placut Eames in mod special-ceea ce nu e chiar un soc avand in vedere his good looks and his british accent). Toate astea fac un film absolut genial!
Hmm.Si nu observasem pana acum cand de albastri sunt ochii lui Leonardo Dicaprio.
Si am ales cateva fraze/faze din film care mi-au placut in mod special:










Bineinteles,cel mai mult mi-a placut :"you mustn't be afraid to dream a little bigger, darling", spusa de Eames(Tom Hardy)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu