sâmbătă, 14 aprilie 2012

Madness

"Dragostea e asemeni febrei ; nu le putem stapani pe nici una si nici nu putem limita durata sau intensitatea lor."
"Eu te iubesc asa cum se iubesc sufletele exiliate, cand se intalnesc in mijlocul desertului."
"Love can be understood only from the inside, as a language can be understood only someone who speaks it, as a world can be understood only someone who lives in it."

Nu am sa spun prea multe nici de data asta.Citatele de mai sus vorbesc de la sine.Nu ma asteptam sa ajungem aici, nu ma asteptam sa simt ceea ce simt, azi mai mult decat ieri, dar mai putin decat maine.A fost un an fantastic,nu perfect, dar fantastic.
Thanks for reminding me of my strengths when I feel so weak at times.Thanks for loving me, even with all my flaws. Thank you for just being the wonderful person that you are.
I love you,love.


"I have for the first time found what I can truly love–I have found you. You are my sympathy–my better self–my good angel–I am bound to you with a strong attachment. I think you good, gifted, lovely: a fervent, a solemn passion is conceived in my heart; it leans to you, draws you to my centre and spring of life, wrap my existence about you–and, kindling in pure, powerful flame, fuses you and me in one." 
Jane Eyre

Un comentariu:

  1. Pui, am vrut sa vin la tine acasa cu un trandafir in mana dar pur si simplu mi-a fost frica sa nu-mi inchizi usa in nas, tinand cont ca tu nu suporti asta. Whatever, ideea e asa. Stiu ca e a 150000 oara in care spun asta dar imi pare rau pentru astazi si pentru ca te-am facut sa astepti.stiu cat urasti si asta si ar fi trebuit sa incerc si imi pare rau ca nu am facut-o, nu mi-am facut treaba in relatia asta. oricum, n-as fi venit la tine sa-ti spun asta. as fi venit sa-ti spun cat insemni pentru mine si ca,de un an jumate, esti "sufletul exilat" de care vorbesti intr-un citat din postarea asta. Ma simt nasol sa spun chestiile astea, mai ales pe blog, nu imi sta deloc in fire dar ar trebui sa stii ca inca simt asa, de aceea am si ales sa comentez la postarea asta, pentru ca la fiecare privire schimbata cu tine, simt exact ceea ce tu ai scris aici. Stiu ca am fost dificil si stresant si enervant si poate uneori pur si simplu banal in ultimele luni dar amandoi stim ca nu sunt asa, ca merit si ca merit sa am o persoana senzationala ca tine langa mine non-stop.In mare parte nu inteleg de ce te porti asa cu mine in ultima vreme si as vrea sa aflu, dar poate nici nu conteaza. Si nu conteaza daca ma ignori, ma enervezi, ma palmuiesti, ma injuri sau orice altceva cand esti nervoasa pe mine..dar..am nevoie de tine mai mult decat orice si..nu ma lasa! M-ai schimbat 180 de grade si am trecut prin atatea amandoi, incat as fi pur si simplu gol fara iubirea ta.
    Inchei aici, pentru ca e o tortura pentru mine sa imi scriu cele mai adanci sentimente aici si o sa ies si de pe mess, sa te las sa te gandesti. Sper ca n-am facut o greseala prin faptul ca mi-am urmat impulsul sa ma deschid din nou in fata ta si sa-ti scriu asta.

    RăspundețiȘtergere