luni, 2 aprilie 2012

Rehab


"Iubirea mea pentru el e asemeni stâncilor eterne de sub pământ: nu prilej de încântare, ci necesitate."
In iulie 2010,scriam asta: "Breaking My Own Heart" in urma unui vis absolut fantastic.Si unele parti din ce am scris atunci se potrivesc de minune in situatia in care ne aflam acum.Modul in care te tin la distanta.Gandurile pe care le ascund.Cuvintele pe care nu le spun niciodata,desi le am intiparite in minte si in suflet atat de tare incat ma dor.
Ti-am spus ca esti prea implicat,mult prea implicat pentru propriul tau bine.Cred asta cu tarie.Insa nu esti singurul..Daca nu as fi la fel de implicata, nu as gata sa fac un compromis,nu as incerca sa renunt la toate sistemele mele de aparare,care ma vor lasa defenseless in cele din urma.Dar o voi face sau cel putin voi incerca sa o fac.Desi e o voce in capul meu care imi spune ca sunt pe cale sa fac cea mai uriasa greseala din istoria universului pentru ca voi ajunge sa ma distrug pe mine,am de gand sa o ignor..Vocea nu ma mai cunoaste..probabil inca ma crede fetita de 4 ani pe care a trebuit sa o apere de o lume pe care nu o vroiam..vocea o sa taca pentru moment..trebuie sa taca..pentru ca nu am de gand sa comit aceleasi greseli ca si Catherine..pentru ca te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu