marți, 15 mai 2012

Guns and Roses

diminetile friguroase ma enerveaza, dar rau de tot! Am plecat cu greu de acasa, in 253 aglomerat, dar amuzant pentru ca m-am intalnit intamplator cu cel mai mare fan al Rihannei in viata( si cu care am o relatie bazata pe McDonald's-ca na, se pare ca sunt chiar obraznica pentru ca nu le spun oamenilor de genul de relatie pe care o avem noi doi).Urlete si panica in autobuz: stalpii viitorului din Romania au uitat cine a scris "Iona", iar oamenii aveau simulare la romana. Trist, trist, trist.

Ajung la liceu (cu intarziere,bineinteles!!) si primesc un sms dragutz, care mi-a aratat cat de ..uituca si zapacita sunt cateodata.Ora de istorie a fost un chin maxim pentru ca mi-am dat seama ca tot ce stiu eu din noul capitol e ce mai tin minte din clasa a 10-a( cand mai si invatam ceva).Mesaj pentru mine: Tine-o tot asa ca e bine!
Teza la latina a venit, am luat o nota frumoasa, ca sa incheiem liceul intr-o maniera buna si am plecat acasa.(by the way, chiar urasc autobuzele!!!) 
Crema de zahar ars, trandafir, gramatica, multa gramatica, meditatii si alte minuni.Hai ca ziua asta a fost cat de cat productiva.

Ca sa incheiem intr-o nota misterioasa, mi-am dat seama ca unele lucruri nu vor dura la nesfarsit, iar asta e ok sau va fi ok intr-un final.Adevarul e ca in momentul de fata realizez ca ar trebui sa imi tin gura in legatura cu unele lucruri, ca nu pot controla eu totul intotdeauna. Stiu ca totul se va schimba,dar nu am sa ma opun.. nici nu as avea vreun drept sa fac lucrul asta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu