duminică, 13 mai 2012

Epic am zis!

Pierdeam eu timpul azi si am gasit amuzanta conversatie intre mine si Andrey de acum cateva luni bune si m-a distrat maxim!!! Daca nu as stii deja despre ce vorbim, nu as intelege nici macar eu.Dar poanta e buna, atat de buna, incat nici macar nu stiu de ce ii reamintesc de asta, avand in vedere ca nu a mai facut de mult timp misto de mine pe tema asta!! Intre timp eu am mai zis chestii tampite de care el rade neincetat, am mai construit un baraj natural facut de om, am inventat expresia cu "mama lui de acuzativ!!!"

Andrey : asa deci...acum se explica de ce esti "rea" si de ce esti plinutza. "plinuta"..vezi, am fost dragut.
Eu:  dar,vaai,iti multumesc pentru sinceritatea si grija ta pentru mine,dar ,cum si tu ai recunoscut,nu sunt grasaa! asa ca mai lasa-ma in pace cu asta,ca deja s-a invechit si treci la urmatoarea placa.
Andrey: hahahahahahaha. nu am recunoscut nimic
Eu: ba daaa!!! tu cu gura ta ai zis. nu te mai face ca nu iti aduci aminte.pentru ca eu imi amintesc foarte bine.
Andrey: nu ma face sa imi amintesc eu ceva.sper k iti dai seama ce vreau sa zic!
Eu: hai taci din gura!ti-am mai zis: ai vazut gresit.dar eu am auzit foarte bine.
Andrey :cred ca ai fi vrut sa spui"ai auzit gresit"...sau mai degraba..."cartierul a auzit gresit"...dar pacat ca nu e asa.
Eu: cred ca vorbim de chestii cu tootul diferite.eu ma refeream la faza cu pink.
Andrey: exact...chestii total diferite..
Eu: poti sa imi dai un indiciu ca sa imi dau seama la ce naiba te referi?
Andrey: ok..."guitz guitz" -> indiciu
Eu: nu imi vine sa cred!!!!tot continui cu faza asta? iti spun eu,ti-ai imaginat totul!! era 5 dimineatza,intuneric,bausei. deci,crede-ma ,nu se punee!=))))
Andrey: hai femeie lasa'ma...ca asa a fost...
Eu: nu ai teme de facut sau un live cu rihanna HD la care sa te uiti?
Andrey: din pacate pt tine NU=))


Hang in there.Mai e putin si o sa terminam cu tezele, examenele si o sa urmeze o vara nebuna, nebuna, nebuna!
  
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu