duminică, 20 mai 2012

Little grey


Vineri m-am uitat la ultimul episod din sezonul 8 din Anatomia lui Grey.Acest ultim episod fusese anuntat cu mare tam-tam ca va fi ceva iesit din comun, mult mai dramatic decat ne-a obisnuit marea Shonda Rhimes.Ah, se anuntase si faptul ca va muri un personaj in episodul minune.
Ajung vineri acasa si ma uit la Grey! Pac! in primele 15 minute din episod, dupa o superba declaratie din partea lui Mark, Lexie moare. Iar eu ma uitam uimita: stai! cum? moare lexie???? astia fac misto de mine? dintre toate personajele care nu mai au nicio treaba cu serialul, TOCMAI Lex a mea moare??

Cand mai vad pe la TV episoade vechi din grey si il vad pe dragutul de George, imi spun: Vai, ce dor imi e de George! si uite asa am realizat ca Shonda Rhimes mi-a omorat toate personajele pe care le iubeam. Daca il omoara si pe Alex, asta chiar pune capac la toate.

Deci,Shonda Rhimes, nu imi mai ucide personajele! exista metode mult mai bune de a face un episod interesant.

 and goodbye, lex! memorie perfecta, ametita si mereu indragostita de Mark.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu