miercuri, 23 mai 2012

Somebody that I used to know


Mie de fel imi place haosul. Nimic nu e mai amuzant decat sa vezi oameni agitandu-se pentru nimic, iar haosul scoate ce e mai rau din oameni.E funny de privit.E mai nasol cand haosul te cuprinde, dar asta e alta mancare de pesti.

Ziua de azi a fost foarte amuzanta in principal. A plouat mult si des.Am facut si poze pentru album,ceea ce a fost dragut. Dupa cum ziceam, astept festivitatea de miercuri.

In alta ordine de idei, ascult des Corina-tears si melodia imi vorbeste mai mult decat ar fi cazul.
You say you will never leave
But you were never mine
...................................
If you have tried and listened
Would I be here alone?
It's hard to leave.

Nu imi place deloc situatia in care ne aflam, dar as fi ipocrita daca as spune ca nu ma asteptam la asta.Eram 99% sigura ca se va intampla eventual,ceea ce e foarte trist, dar asta e viata: mai pierzi, mai castigi.I am somehow grateful for all we have been through. Goodbye is never easy, but it seems that you will be taken care out.
dupa cum ziceam acum ceva timp: cand primesc jumatati de masura, plec! 
Incerc sa imi spun: keep your head in the game, ca asta o sa conteze peste 10 ani, nu pseudo-problemele legate de relatiile cu oamenii din jurul tau. Sper sa imi si reuseasca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu