miercuri, 6 iunie 2012

Broken strings

Intr-un univers paralel, ma aflu pe plaja curata, bucurandu-ma de soare.
In universul meu,invat la istorie.Vorba cantecului, all day, all night. Mai mult all night, dar astea sunt detalii.

Ma amuza fantastic de mult cand aud pe la televizor ca elevii vor da bacul, examenul maturitatii.Examenul maturitatii face nu stiu ce. SERIOS? Bacul este examenul maturitatii? Nu trebuie sa fii matur ca sa dai 3 competente si sa te prezinti la 3 probe scrise, la care in prealabil ai invatat ceva. Am luat bacul, deci sunt matur. O idiotenie completa! Exprimari bombastice si lipsite de continut.Dar e Romania plina de pseudo-jurnalisti..

Yeah, I am cranky( din cauza lipsei de somn, probabil sau cine stie, poate e doar starea mea obisnuita). De visat, nu mai visez de mult pentru ca dorm prea putin.Dar asta sa fie paguba..Mai am 3 lectii la istorie si stau chiar mai bine decat credeam.Programul meu merge conform planului.

Azi, vorbeam cu Gaby si m-a intrebat cand vreau sa plec la mare. Planul meu? In secunda in care am terminat de rezolvat toate problemele legate de admitere.A girl can dream..

Si na, titlul nu are nicio legatura cu postarea, doar ca imi place melodia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu