marți, 5 iunie 2012

Titlu inteligent..n-am.

E de mult trecut de miezul noptii, iar eu sunt singura treaza din casa.Functionez mai bine noaptea, am spus-o de multe ori.Tocmai am terminat cele 65 de exercitii la gramatica legate de despartirea in silabe si vreau sa termin lectia despre constitutii in noaptea asta.Ma rog, acum iau o pauza. Apropo de despartirea in silabe, avem atatea reguli stupide in limba romana si pot sa accept asta. REGULI. Dar daca sunt reguli, de ce nu se aplica la toate cuvintele?Sau de ce nu exista o lista cu exceptii? Aia de la Academie ce dracu fac? Vor ca eu sa stiu limba romana corect, dar nu fac decat sa ma incurce.Ori avem reguli si le respectam, ori le dam dracu de reguli si vorbim limba romana dupa ureche.Da, stiu, o iau razna, dar e frustrant..

Citeam mai devreme un articol despre atei, liberali si inteligenta lor si am gasit o fraza care mi s-a parut foarte interesanta si extrem de adevarata: "cu cat accesul la cultura este mai mare, cu atat mai multi atei vor exista." Gasiti articolul aici, in caz ca intereseaza pe cineva.

 Pauza mea s-a terminat.Constitutia lui Ceasca ma asteapta.

Va las poza care m-a facut sa zambesc astazi de fiecare data cand am vazut-o.Neil Patrick, sotul si gemenii.Adorabil!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu