duminică, 1 iulie 2012

Despre cum e sa te doara in cot.

reactie noaptea tarziu: "maine e bacul."
stai.cum??deja e duminica dimineata si maine ma duc sa dau bacul? Hmm, interesant.

Ideea principala este ca m-am surprins pe mine ca am avut rabdarea sa invat aproape tot la romana(hai, acum , sa nu credeti ca sunt perfecta!) si la istorie.La economie..vom trai si vom vedea.

Ma cuprinsese un pic panica de dimineata, in sensul in care nu putea sa mai imi intre nimic in cap.Impresia mea era una proasta, evident, pentru ca acum la 6 ore dupa ce am citit Bacovia de 10 ori, mi-a ramas tot in cap.Imi place faptul ca am o semi-memorie fotografica.Stiu cum arata foile pe care am scris si stiu cand sar peste chestii( de exemplu, lirismul, care de tip subiectiv in "Plumb" la nivelul expresiei prin marcile subiectivitatii). Neah, nu intrebati.

Stresata nu sunt.Drept dovada sunt aici si scriu pe blog.Dupa ce mi-am dat seama ca nu pot sa invat, am facut ce face tot romanul( aici il parafrazez un pic pe Boc, care face POC!) si anume ,sa dorm.A fost divina ora mea de somn, m-am trezit cu curul in sus fata la cearsaf, am tipat un pic prin casa(I am cranky when I am sleepy) si mi-am continuat invatatul, care merge.Dar mi-am dat seama ca nu are rost sa ma mai chinui pentru ca mie nu imi trebuie bac-ul avand in vedere faptul ca (DING DING DING) eu dau admitere. 

Si acum, cand incepe bacul, stau si ma gandesc de ce naibii mi-am pierdut eu o luna din viata invatand atat pentru tampeniile astea, cand aveam lucruri mai importante pe care sa ma concentrez si anume(DING DING DING) : admiterea.

E rau sa fie rau si e bine sa fie bine..

Sunt si filozoafa acum.Adica, dupa ce ca sunt semi-zeita si minunat de mirobolanta, sunt si filozoafa. Blaga m-a convins. In plus, expunerea ideei filozofiei lui Blaga cu privire la dualitatea cunoasterii( luciferica si paradisiaca) in miez.. sfarsit de noapte, a produs o mare incantare in viata mea de muritoare. Pardon, de semi-zeita.Am uitat ca sunt semi-zeita.

O iau razna deja.Ma intorc la oile mele.

Va urez "nu mai" (ca sa scriu cum vad ca e la moda in zilele noastre, adica PROST SI GRESIT) succesuri( astia de la academie ar trebui sa accepte si forma asta de plural, ca atat de mult imi placee!) si nu va stresati! O sa treaca inainte sa apucati sa va dezmeticiti!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu