vineri, 29 iunie 2012

One more night

Desi acum ascult Duffy, imi rasuna in cap un vers de la Parazitii:" nu avem o plasa de siguranta in care sa cadem". Nu stiu exact care e treaba.

De vreo 2 zile ascult incontinuu Maroon 5,melodiile mai vechi in general. Am ascultat noul album, despre care pot sa spun ca este omogen.Da, omogen este cuvantul.Sunt cateva piese care chiar au potential, dar exista si piese care inca nu imi spun nimic."Mai e timp", mi-am spus.

Da, pentru mine conteaza foarte mult versurile intr-un cantec.De asemenea, am intalnit de multe ori piese cu un ritm misto si versuri de tot cacatul.Ala era momentul in care textierul ar fi trebuit sa isi dea seama ca versurile sunt goale si ca sunt doar vorbe in vant si sa o lase balta.Stiu o gramada de piese in care as prefera sa aud un "la la la" decat versuri tampite cu " tu esti iubirea mea/hai intoarce-te la mine/ shit shit shit.." Nu stiu daca versurile astea chiar exista, dar nu m-ar mira..

Da, vorbeam despre Maroon 5. Auzisem ca albumul lansat in 2010"Hands all over" nu a fost chiar foarte bine cotat si ca nu s-a bucurat de succesul asteptat.Asta mie mi se pare o idiotenie completa! am ascultat albumul ala de atatea ori incat stiu fiecare melodie pe dinafara si unele sunt atat de bune!(Stutter, Out of goodbyes, No courtain call, Just a feeling, Never gonna leave this bed, runaway si Misery, la care prefer versiunea acustica)
In acelasi timp este adevarat ca oricat de mult s-ar chinui baietii de la Maroon 5, nu vor mai scoate vreodata piese ca "This love", " She will be loved","Sunday morning", " Secret"," Goodnight, goodnight", asta pentru ca piesele astea sunt absolut geniale.

La modul cel mai serios acum, nu prea am mai intalnit pe cineva care sa asculte Secret. Unora le e foarte greu sa se obisnuiasca cu stilul lui Adam, cu vocea lui si pot sa inteleg asta, dar mie mi se pare divina piesa asta.

Cu felicitarile de rigoare, trebuie sa spun ca albumul care mi-a incantat cel mai bine urechile in ultima vreme este albumul celor de la Vama- "2012".Oamenii chiar s-au chinuit cativa ani buni sa scoata ceva atat de bun si chiar au reusit.Nu e vreo piesa care sa nu imi placa sau vreun vers care sa nu ma faca sa ma gandesc si sa imi pun intrebari.Dupa parerea mea, cea mai buna piesa este Post iubire.Ascultati-o si o sa vedeti ce zic.

Nu stiu cum naiba am ajuns sa scriu atat despre muzica.Vroiam sa scriu ceva despre istorie, dar fie.Muzica ocupa un loc mai important in viata mea.Asa, hai sa scriu si ceva despre istorie.

Mi-am recapitulat astazi toata materia la istorie, am invatat tot ce mai aveam de invatat( bine, mai am o lectie, dar o rezolv imediat dupa ce termin de scris postarea) si mi-am dat seama ca mie chiar imi place foarte tare istoria. Aici totul se intampla cu un motiv, nimic nu e alandala.Fiecare actiune are o cauza si e interesant de studiat asta.Cum ziceam, imi place.Mai e atat de putin pana la bac incat imi cam vine sa fug. Nu ma sperie romana sau istoria, ci economia.(universul si ingaduinta lui nemarginita!)

In caz ca nu mai apuc sa scriu, va urez de pe acum spor la recapitulat/invatat/orice ati face voi si numai "succesuri" la minunatul examen al maturitatii BAC.

Ps: nu va cruciti de ora la care postez eu! asa functionez eu de o luna incoace!Da, Andrey, stiu ca nu sunt sanatoasa la cap!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu