miercuri, 27 iunie 2012

Invatatul dauneaza grav vacantei.

Astia norocosi, care inca viseaza la stele verzi pe pereti si care cred ca examenele( de orice fel)sunt departe, se insala amarnic. Nici nu apuci sa clipesti bine si examenul bate la usa.Norocosii de care mentionam mai sus sunt in drum spre mare sau se uita la seriale toata ziua(exemplu, sora mea, Vio). Si cat pot sa ii invidiez!! Nu, de fapt, eu sunt responsabila si constientizez faptul ca tre' sa las serialele si ca trebuie sa invat acum, pe ultima suta de metri.Ultima fraza a fost cea mai mare minciuna pe care am spus-o de curand.

Invatatul nu e niciodata usor.Nu invatatul in sine e greu, ci fabricarea dorintei de a invata si spun "fabrica" pentru ca este un proces de plastic, un proces artificial.Stii ce ar trebui sa faci, dar pur si simplu refuzi."Mai am timp si maine" iti spui tu intr-un mod naiv.
Si zilele trec si trec si ajungi sa faci calcule si strategii astfel incat sa poti sa termini la timp de invatat tot ce puteai sa inveti lejer daca nu frecai duda pe afara cu prietenii( sa ma exprim mai frumos) pierdeai timpul facand lucruri nefolositoare.

Cand incerci sa inveti/recapitulezi/citesti pentru prima data o lectie, nu esti niciodata indeajuns de puternic incat sa stai dracului intr-un loc si sa faci ceea ce ar trebui sa faci.Eu mereu gasesc scuza ca mi-e foame."Hai ca parca as manca ceva"imi zic.Merg pana la frigider, nu gasesc nimic care sa imi placa si pac! 10 minute mai tarziu ma trezesc gatind, desi nici nu imi era foarte foame in the first place.

Concluzia: E greu cu invatatul.E greu sa fii indeajuns de puternic, ambitios si hotarat incat sa si termini lucrul de care te apuci.Mai e si vocea aia enervanta care iti spune ca nu o sa reusesti in ritmul asta si parca iti vine sa te dai batut. Grea batalie, nu?

PS: postarea a fost un exemplu de cum-sa-nu-inveti. Si e clar ca daca stati sa imi cititi postarea despre invatat, nici voi nu o duceti prea bine..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu