luni, 30 iulie 2012

Studenta.Drept.Lene.Metrou.

Da, e oficial.Sunt studenta la drept! Mi-am inceput si meritata mea vacanta: seriale, seriale, seriale.Nu stiu cum sunt altii, dar mie imi e lene sa ma si ridic din pat.Dada, nasoala de mine.Stau inchisa in casa si ma uit la seriale.Dar cam asta am tot asteptat sa fac. Nu vreau sa ies non-stop din casa, nu vreau sa ma intalnesc cu diversi oameni si sa discutam despre cat de mult am invatat noi pentru bac si facultate.Nu, nene. Eu vreau sa ma uit la seriale cu avocati, la Minti criminale,vreau sa citesc o carte buna si sa mai vorbesc un pic la telefon.

Studenta de la drept are figuri in cap.Get used to it.Glumesc, glumesc..sau poate nu.Oricum,mi-am dat seama ca nenea ala care a inventat metroul a fost un mare om!Am circulat foarte mult cu metroul in ultimul timp pentru ca imi place.Nu se compara cu RATB.De ce nu am o statie de metrou si la mine in curte?Asta da intrebare.

Un citat care mi-a placut:
Dracula: Milă? Un călău profesionist pretinde milă! Milă cer oamenii slabi. Adică cei cărora le e lene să fie puternici. În regatul meu nu e loc pentru milă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu