luni, 9 iulie 2012

Wicked game




Mi-a fost mult prea lene sa scriu despre examenul vietii No.3 sau poate eram mult prea bucuroasa pentru faptul ca am terminat cu seria " examenele vietii".
Bacul la economie a fost mai mult decat ok, nota cam mica in comparatie cu ceea ce ma asteptam, dar la dracu! n-am nevoie de medie.Singurul meu pitic de pe creier a fost sa iau minim 9 la romana si la istorie, ceea ce am si facut.Bine, probabil mi-a si corectat un om normal la cap lucrarile.

In alta ordine de idei, sunt extrem de bucuroasa ca am terminat cu bacul,la revedere si sa te ia dracul! Ah, nu pot sa imi dau seama cum unii sunt atat de.. oricum vreti voi incat sa ia nota 1 si ceva la romana.Da' stai asa! Tu unde ai locuit pana acum? In Africa? de nu esti in stare sa citesti un text in limba romana si sa raspunzi la niste intrebari pe textul ala incat sa iei nota 5?

Dar nu mai stau sa imi bat capul cu toti prostii.Acum sunt ocupata cu exercitiile de vocabular pentru drept si o sa tot fiu pana la admitere.Sper ca toata vrajeala asta sa iasa ok.Daca nu, exista intotdeauna un next year.

Ah,ah. am uitat! Trebuie sa mentionez un motiv in plus pentru care sunt extrem de bucuroasa ca am terminat cu bacul(pe langa alea la care va ganditi si voi!)Nu va trebui sa mai vad vreodata o mare parte din fostii mei colegi de liceu, poate peste 10 ani.Nu va mai trebui sa ascult vaicareli si plansete de ipocrizie.Nu o sa mai fiu martora la pseudo-prietenii si alte cacaturi de genul asta.Nu o sa mai stau langa oamenii aceia enervanti care spun una si fac alta.Nu o sa mai fiu inconjurata de capete seci care se gandesc doar la cum sa se imbete in seara asta si cum sa isi dea cu cat mai multa pudra pe fata.

Nu, nu sunt naiva incat sa imi imaginez ca la facultate nu sunt oameni din astia.Da, sunt. Poate chiar mai multi.Dar e altceva sa fii intr-o grupa de 90 de oameni, unde abia ai timp sa inveti toate numele( eu, cu siguranta ,nu voi reusi).Da, pitipoance sunt la tot pasul, oameni care se plang incontinuu la fel, oameni care sunt indecisi si ..prosti.Da, prosti.

Oh. One more thing. At the end of the day it is best to say THANK YOU to all those persons who treated you like shit, who did not trust you enough,who ignored you, who did not know how to be there for you, who took you for granted because you are fucking stronger now.So thank you! and ..oh, a sincere FUCK YOU!

"andrey:o sa te sun sa-ti dau marea la telefon..
eu: asa sa faci,dar va trebui sa port o conversatie destul de lunga cu ea pentru ca nu ne-am mai vazut de mult.."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu