vineri, 24 august 2012

Despre cum oamenii cred ca eu sunt idioata.

Nu, titlul nu este o gluma.

Stiti senzatia aia pe care o ai atunci cand oamenii iti vorbesc de sus, desi chiar nu au vreo baza pentru asta?Oamenii aia care se cred din cale afara de destepti,care au impresia ca sfaturile lor sunt cele mai importante si se comporta de parca se caca aur?Da..despre oamenii aia e postarea asta si despre cum imi vorbesc ei mie de sus.

De fiecare data cand ma intreaba cineva la ce facultate sunt, spun clar si la obiect:" La Drept, la Universitate."Urmatoarea reactie este: " Daar este foooarte greu acolo". Si stau si ma uit la un om care sta sa imi povesteasca mie de cat de greu este la facultatea pentru care eu am invatat o gramada si unde am dat examen de admitere..PE BUNE? Mai sunt oameni care ma intreaba daca am pile. Nu, nu am." Ah, pai sa vezi, ca fara bani, nu treci examenele si trebuie neaparat sa le cumperi cartile si sa vezi cat o sa ai de invatat.O sa ajungi tu la vorba mea ca este foarte greu."Raspunsul meu a fost: "si voiai sa ma duc la ASE ca si tine sau care-i treaba?"

 Asadar, in ochii lor , eu sunt o idioata. De ce? Pentru ca ei au impresia ca eu m-am trezit frumos intr-o zi si am zis: vreau la drept.Si cum m-am dus la facultate, mi-au intins un covor rosu si au zis " Bine ai venit!".Eu nu am muncit ca sa invat gramatica pe care am invatat-o, nu m-am chinuit sa invat economie.Nu, mi s-au dat toate astea de-a gata. Si naiva de mine a ales o facultate grea.Foarte grea.

Dar te-ai gandit pentru vreo secunda ca eu am ales Dreptul in conditiile in care stiam cat de greu va fi? Si ca poate mie chiar imi place sa invat si ca ma voi duce de drag la facultate?Ai luat asta vreodata in considerare?
Ca poate la urma urmei nu sunt chiar atat de cretina si de idioata pe cat ma credeti voi pentru ca m-am dus la o facultate grea?te-ai gandit ca exista posibilitatea sa fiu indeajuns de desteapta incat sa nu mi se para din cale afara de greu sa treci niste examene si sa imi placa ceea ce fac?

Atat mai am de spun: Ne vedem in 10 ani, dragilor.Vedem noi atunci cine la vorbele cui a ajuns, cine are un vocabular mai dezvoltat, cine poate sa discute despre orice subiect, cine a citit mai multe carti..cine are o slujba pe care si-a dorit-o, urmand facultatea visata. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu